Recordo que per un cantó s'han de desenvolupar els punts que hi ha anotats amb una entrada en aquest blog i que per l'altre s'ha de fer una presentació oral en PWP de 5-10 minuts màxim, on hi ha de participar tots els components del grup.
Abaix hi ha l'enllaç perquè pugueu utilitzar els enllaços de cadascun dels temes.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada