dilluns, 16 d’abril del 2012

HS - Presentacions en grup

Us adjunto els grups de treball de les presentacions del BTX Humanístic Social

Recordo que per un cantó s'han de desenvolupar els punts que hi ha anotats amb una entrada en aquest blog i que per l'altre s'ha de fer una presentació oral en PWP de 5-10 minuts màxim, on hi ha de participar tots els components del grup.

Abaix hi ha l'enllaç perquè pugueu utilitzar els enllaços de cadascun dels temes.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada