Benvolguts alumnes,
Com a professor en pràctiques us voldria donar la benvinguda a la unitat didàctica d'Activitat Física al Medi Natural. Un món possiblement desconegut per a vosaltres, però ple d'emocions, reptes i aventures que si no es viuen, no se'n pot tenir consciència fins a quin punt es poden arribar a gaudir.
És aquest, precisament, el repte més engrescador que m'he proposat, fer-vos gaudir d'aquestes activitats perquè les pugueu realitzar de manera autònoma fora del centre.
Gràcies per la confiança i a gaudir plegats d'aquest aventura!
Eduard Busquets
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada